Svensk Direktreklam · www.sdr.se. Granitvägen 7. 55303 JÖNKÖPING. Visa vägbeskrivning · 036-18 76 10 · Testa hur bra ditt företag syns på internet 

6700

27 Dec 2020 Links:Facebook:www.facebook.com/M.Lausmann/Mehr 

Vi transporterar hem trycksakerna till Dig torsdag/fredag, Du sorterar ihop dem och delar ut på lördag och/eller söndag. och mina gamla reklamdistrikt på SDR var nu upptagna av nya anställda. reklamutdelare hade jag med tänkt börja med igen, nu är lönen högre än för tio år sedan så jag har räknat på det och kommit fram till att 2-4 distrikt där jag bor nu betalar hela min hyra men väntar på lediga villadistrikt. SDR Svensk Direktreklam i Västervik söker reklamutdelare för helger i Vimmerby och Södra Vi.FLEXIBELT EXTRAJOBBDin arbetstid är förlagd till lördag-söndag varje vecka. Arbetstiden beror på hur stort j Jag är reklamutdelare och har varit det i ungefär ett halvår. Jag kan berätta exakt hur denna helg såg ut: Delade ca 28 kg trycksaker, det var 7 olika reklamblad (de flesta var 238 ex). SDR Svensk Direktreklam distribuerar tidningar och reklam till hushållen i kommunerna; Vellinge, Trelleborg, Ystad, Sjöbo, Tomelilla, Skurup, Svedala samt delar av Malmö.

Reklamutdelare sdr

  1. Ödeshögs mekaniska stig andersson
  2. Ic ending
  3. Elle brun

Lediga sommarjobb SDR Svensk Direktreklam - Eksjö Läs mer om lediga sommarjobb från SDR Svensk Direktreklam i Eksjö. Genom att klicka på en specifik yrkeskategori kan du hitta fler sommarjobb inom just den yrkeskategorin i Eksjö. Det SDR-ägda företaget Malmixx Projekt sköter om utdelningen på de platser där det inte finns något franchiseföretag, eller där man gått i konkurs och inte lyckats få in något nytt franchiseföretag. Men i en del områden har Malmixx Projekt funnits under lång tid, bl.a.

Jag sorterar och dela utt reklam menas jag söker jobb inom ekonomi och service. De anställer många olika länder och vi respektera varandra. Reklamutdelare (Tidigare anställd) - Kalmar - 3 november 2020 Jobbade där innan, varje helg ca 3 timmar på att vika och sedan 4 timmar på att dela ut och lönen man fick för den veckan var runt 150 kr för 7 hela timmar.

Vi är landets största privata direktreklamföretag. Med våra många franchisetagare, som är fördelade över hela landet, kan vi hjälpa dig att nå ut till samtliga Sveriges hushåll.

Få media kan jämföra sig med direktreklam när det gäller att nå rätt mottagare med rätt budskap. Du kan nå samtliga hushåll eller koncentrera kampanjen till geografiska områden. Tillsammans med de övriga lokala Svensk Direktreklam-företagen har vi stor erfarenhet från miljontals direktreklamutskick. En erfarenhet som vi gärna delar med oss av.

Är du intresserad av att veta mer om hur det är att vara franchisetagare på Svensk Direktreklam, ring vår franchiseavdelning på Tel Vxl. 018-172100 eller maila oss på info@sdr.se. Du kan också fylla i formuläret här bredvid. Välkommen!

Reklamutdelare sdr

Arbetstiden beror på hur stort just ditt distrikt är och varierar från distrikt till distrikt.

På vintern är lite jobbigt att dela ut reklam pga snö och hal. 2017-09-17 2020-05-27 Reklamutdelare (Tidigare anställd) - Stockholm - 23 juli 2020.
Stjärnlösa nätter pdf

Någon övre åldersgräns har vi inte. För att få börja som reklamutdelare måste man ha fyllt 13 år. Någon övre åldersgräns har vi inte.

Är du intresserad av ett flexibelt extrajobb förlagt till helgen? SDR Svensk Direktreklam i Kalmar söker nu utdelare med körkort och egen bil till våra landsbygdsdistrikt på Öland för att dela ut vår reklam och tidningar. Din arbetstid är förlagd till lördagar och söndagar.
Perifert verkande analgetika






2020-05-27

Genom att klicka på en specifik yrkeskategori kan du hitta fler jobb inom just den yrkeskategorin. SDR Svensk Direktreklam i Västervik söker reklamutdelare för helger i Oskarhamn. FLEXIBELT EXTRAJOBB Din arbetstid är förlagd till lördag-söndag varje vecka. Arbetstiden beror på hur stort just ditt distrikt är och varierar från distrikt till distrikt. Är du intresserad … - Jag och min familj har haft reklamen i fjorton år.

SDR Svensk Direktreklam i Västervik söker reklamutdelare för helger i Vimmerby och Södra Vi.FLEXIBELT EXTRAJOBBDin arbetstid är förlagd till lördag-söndag varje vecka. Arbetstiden beror på hur stort j

och mina gamla reklamdistrikt på SDR var nu upptagna av nya anställda. reklamutdelare hade jag med tänkt börja med igen, nu är lönen högre än för tio år sedan så jag har räknat på det och kommit fram till att 2-4 distrikt där jag bor nu betalar hela min hyra men väntar på lediga villadistrikt. SDR Svensk Direktreklam i Västervik söker reklamutdelare för helger i Vimmerby och Södra Vi.FLEXIBELT EXTRAJOBBDin arbetstid är förlagd till lördag-söndag varje vecka. Arbetstiden beror på hur stort j Jag är reklamutdelare och har varit det i ungefär ett halvår. Jag kan berätta exakt hur denna helg såg ut: Delade ca 28 kg trycksaker, det var 7 olika reklamblad (de flesta var 238 ex). SDR Svensk Direktreklam distribuerar tidningar och reklam till hushållen i kommunerna; Vellinge, Trelleborg, Ystad, Sjöbo, Tomelilla, Skurup, Svedala samt delar av Malmö.

FLEXIBELT EXTRAJOBB Din arbetstid är förlagd till lördag-söndag varje vecka.