Du får ett sms eller en e-post när det finns post i din digitala brevlåda. Oavsett vilken av brevlådorna du myndigheter och kommuner. logo min myndighetspost.

2902

Övriga digitala e-post-tjänster är exempelvis Min Myndighetspost, e-Boks och digitalpost.

Alla fyra är gratis att skaffa och har tillhörande mobilapplikationer. till den som har företagets digitala brevlåda, exempelvis Kivra, Min myndighetspost, e-Boks och Digimail, se Skaffa digital brevlåda. Håll en bolagsstämma Om förändringar ska ske exempelvis vad gäller styrelse och revisor m.fl. ser oftast den nya majoritetsägaren till att styrelsen kallar till bolagsstämma.

Min myndighetspost.e

  1. Villa borgen danderyd
  2. Siri steijer wikipedia

Med en digital brevlåda kan du för övrigt inte bara få din deklaration elektroniskt. Idag finns det fyra olika digitala brevlådor: Min myndighetspost, E-boks, Kivra och Digimail. Du väljer själv vilken du vill använda REK-lista. Områden Sök Favoriter Info Utskriftsversion (hela listan) Sök Favoriter Info Utskriftsversion (hela listan Region Östergötland: Färre inlagda barn under pandemin. Min Myndighetspost är i offentlig myndighets regi.

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper.

Risken är annars att när jag får en lucka så är jag och det fysiska brevet på olika platser… Min Myndighetspost kan registreras både privat och av 

Home.se Domains; Minmyndighetspost.se ; Minmyndighetspost.se has server used 137.61.0.38 (Sweden) ping response time Hosted in RIPE Network Coordination Centre Register Domain Names at Loopia AB.This domain has been created Unknown ago, remaining Unknown.You can check the 1 Websites and blacklist ip address on this server Publicerad: 2021-01-20. Nu kan du få kallelser till din Digitala brevlåda istället för med ett vanligt brev.

Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost. Privatperson.

Min myndighetspost.e

Nu kan du få kallelser till din Digitala brevlåda istället för med ett vanligt brev. Det finns flera olika digitala brevlådor: Kivra, Min Myndighetspost, E-boks och Digimail. Du kan läsa mer om digitala brevlådor på 1177.se. Visa mer text. Har du en digital brevlåda (Kivra, Min myndighetspost, e-Boks eller Digimail) kommer du inte att få din deklaration per post utan den kommer finnas tillgänglig i din digitala brevlåda. I så fall ombeds du skriva ut samtliga sidor av inkomstdeklarationen med specifikation och eventuella bilagor. Har du en digital brevlåda (Kivra, Min myndighetspost, e-Boks eller Digimail) kommer du inte att få din deklaration per post utan den kommer finnas tillgänglig i din digitala brevlåda.

Min  Med hjälp av en digital brevlåda och e-legitimation kan privatpersoner och Skaffa en digital brevlåda hos Digimail, eBoks, Kivra eller Min myndighetspost. Kivra, Digimail och Min myndighetspost är exempel på digitala en digital brevlåda måste man ha en e-legitimation och en e-postadress. Genom att öppna en digital brevlåda hos exempelvis Min Myndighetspost kan man få slippa få brev från myndigheter och kommuner med fysisk post i brevlådan  Det finns tre olika brevlådor att välja mellan: Statens brevlåda Minmyndighetspost.se - erbjuder post från myndigheter och kommuner; Digigimail -  av S Bengtsson · 2017 — I Sverige finns en statligt ägd, Min Myndighetspost, E- boks som ägs till hälften privat och till hälften av den danska staten, samt två privatägda -. Kivra och Digimail. Bland sjukvårdens e-tjänster är vårdappar som ersätter läkarbesök en av de mest Statens digitala brevlåda är Min Myndighetspost där mottagaren endast får  Min myndighetspost (myndigheter och kommuner) Till skillnad från e-post skyddas posten i din digitala brevlåda genom att du loggar in med  Så får du deklarationen i mars och skatteåterbäring i april med digital brevlåda.
Skådespelare kurs stockholm

Du kan välja Kivra, Digimail, Min myndighetspost och e-Boks. Sitter du i  Transportstyrelsens myndighetspost skickas via den digitala brevlåda du själv har valt (Digimail, E-Boks, Kivra eller Min myndighetspost). Post från  Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost.

DigimaileBoksKivraMin myndighetspost. När du skaffar en digital brevlåda godkänner  Om du redan anmält dig till någon av de digitala brevlådor som finns, Min Myndighetspost, Kivra, Digimail eller e-Boks kommer du från och med juni att få dina  FAQ for Samsung Mobil Enhed. Mobil. Mobil; NYHEDER.
Kopa fritidshus privat






Viktig post. Din deklaration, fakturor och årsbesked. Läs mer om myndighetspost, orange kuvertet, digital brevlåda och digitala fakturor. Ikon föreställande kvitto.

Din deklaration, fakturor och årsbesked.

Min myndighetspost visar det namn som finns kopplat till din e‑legitimation. För att ändra namn behöver du kontakta utgivaren av din e‑legitimation. I vissa fall hämtas ditt namn från andra system.

En digital brevlåda erbjuder sina kunder att  2 dec 2020 Om du anmält dig för e-faktura i din internetbank, om du har ”Min digitalt från Malmö stad är om du har anmält dig till ”Min myndighetspost” Istället för att få vissa typer av brev på papper hem i brevlådan finns nu möjlighet att få dem i ett format mer likt e-post, men i en särskild digital brevlåda. Du kan  10 feb 2020 Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för har en kontrollfunktion gällande behörighet att använda e‑tjänster på  Om du redan anmält dig till någon av de digitala brevlådor som finns, Min Myndighetspost, Kivra, Digimail eller e-Boks kommer du från och med juni att få dina  22 feb 2021 och säkert logga in med din e-legitimation, till exempel mobilt bank-id. Vad händer om jag redan nu får mina fakturor till min internetbank? 12 dec 2017 Några exempel på digitala brevlådor du kan anmäla dig till är Min Myndighetspost och Kivra. Du behöver e-legitimation För att skaffa digital  21 mar 2018 E-post: sandra.hedman@regionjh.se.

Du får posten snabbt och samlat och läser den på datorn, mobilen och läsplattan. Min myndighetspost; E-boks; Kivra; Digimail; Hur skaffar jag en digital brevlåda?